welcum

Photobucket

annyeonghaseyo! koniciwa!^^

annyeonghaseyo!
hye you all it's me serra yana... actually i'm just creat this blog..so still new..so i hope all of u can teach me about editing blog n so on... i'm a freindly person..^^ so click follower to know me more..hehe Photobucket
glitter-graphics.com Photobucket

Thursday, November 3, 2011

perang buku tamat

okeyh depend on above why i said that perang buku is over?? ahehehe actually exame dah tamat...lalalala~
bestnya..FINAL EXAME kot dah end dah..ahehehe today last day exame..syukur everthing have done..pent  berperang nan buku keja tembak ubat tido jer(-_-:)
okeyh habis exame leyh la saia terus berblog bersama blogku yg tercinta..lama x update kehsian..ahehehehe..sepanjang minggu exame many things happen alalala..hahaha ada exame senang ada payah xp serious bab2 number yana memng agak bad (T_T)okeyh..so agak penat meggaru kepala..ahehehe..okeyh hope i get a good marks and still can stay in class A next year..amin..

that all

xie xie
keep suport me n folow my blog yea thx 4 read my entire yg x seberapa..

No comments:

Post a Comment