welcum

Photobucket

annyeonghaseyo! koniciwa!^^

annyeonghaseyo!
hye you all it's me serra yana... actually i'm just creat this blog..so still new..so i hope all of u can teach me about editing blog n so on... i'm a freindly person..^^ so click follower to know me more..hehe Photobucket
glitter-graphics.com Photobucket

Tuesday, May 3, 2011

cita2^_________^

HOLA
yo what up??
hehehe
try speaking:P
okeyh straight to da point k..
semuer orng ada ambition kan2?
like me^^
i'm also have but still finding what actually suitable for me..
for now i don't no what is my ambitionT_T
to maany i don't no which one i raly like:( hurmm....
memng wajib erk ada ambition??
adoi..
ok2
antara cita2ku..
masa kecik2 aq nak jadi singger(bkan singa:P)
yeah hobby a q menyanyi..my father pernh beli set karoke tau..turn hri rya i n my sis dok mlalak..hhak..
pnah skali i'm sing kawan bro i kata k gak suara adk ang noh..(kmbang...)
hahahaha...sebenrnya my mom beli tok sing lagu yg pembelajarn bnyk cd lagu ABC,rasul2..
yana dok lawn nyanyi ngan kawan yana dulu setiap petng sambl nek buayan..
dier nyanyi yana smbng..hehehe nama dier adibah..
xp skang ambition tuh da luuput almaklumla da bijak..sebb mualimah gtau akat suara aurat..so xleyh 4 gurl..(just gurl only) but now bnyk singer gurl ritye..
ish2...dunia akhir zaman..

okeyh the second skol rendah..
yana nak jadi guru tadika n doktor..
yana suka budak kecik dulu hehehe
pernh skali makchaq yana kta ''awat ck sara ang suka budak2 ka?surh mak ang branak len'':P
and my mom said''ish makchaq ang..ingat seneng ka..:P''
masa tuh kecik2 g still blur..hahahak
okeyh lepas da beso xdak smnagt nak jadi cikgu..

ha bila skol menengah nak jadi saintis yg kaji2 tuh and ahli astronomi yg kaji bintng2 tuh..best for me la..it so fun^^
but i like bio much better than chemy they said if we good  in bio we can be a doktor cause actually bio mora to doktor..but i don't wat to be a doktor i scare with blood..eu..silap yana yg pengsan masa rwt peskit:P hahahakhak..:D
okeyh..
for form 4 not thinking yet yg pasti all i must score A+++
yeah chayok..

that all..

XOXO


written by budak pinky

No comments:

Post a Comment