welcum

Photobucket

annyeonghaseyo! koniciwa!^^

annyeonghaseyo!
hye you all it's me serra yana... actually i'm just creat this blog..so still new..so i hope all of u can teach me about editing blog n so on... i'm a freindly person..^^ so click follower to know me more..hehe Photobucket
glitter-graphics.com Photobucket

Wednesday, April 27, 2011

alahai cuti2...

...........jeng2 tengk tajuk tuh...........
cuti! yeah yana cuti harini..adoi..boring plak da x tau nak wat pa..bila bg cuti dier xnak pulok bila da x cuti pandai wat cuti sendiri..manusai2..hahaha
okeyh actually yana cuti hari ni 3days x g skol actually 2days ja cuti at satu tu pandai2 wat cuti sendiri..
sebenarnya cuti sempena hari anugerah cemerlang...so just me and my teddy bear with me now..huhuhu lil bit bored..just play with my teady bear..hahahahak like a kid..:P
okeyh today i wake a lil bit late than last day..hurm but not to late before 9a.m okeyh..haha
after wake up my tomy make a noise huhuhu look like it want to eat...feel so hungry..
time ni la jugak adoi..i just ignore it...
i go open the tv after wake up..no fun story to watch...
my tummy make a noise again huhuhuk..this time i cannot stand anymore..
it make me be imagined to my teacher mee at kokurikulum day and mee cikgu azita at our claass party..erm2 so yummy..oh no it make my saliva drooling out..
so i go to the kitchen to find some food that i can eat..
yana selongkar sumer almari yg ada dekt dapur habih semuer berterabur....haha
akhirnya terjumpela spageti semlam yg yana g shopping tuh..
boleyhla ala2 mee jgak bantai jela..so yana pon rebusla n masak sosonyer yg yana beli tuh..
boleyhla tahan sementara waiting 4 my dady home...
haahaha so sarapan pagi yana hari ni ialah...

.........................jeng jeng jeng..........................




ha minum plak dengan hot coffe...urm sedap2..

okeyh after ate i go to mandi manda hahaha
after mandi i wacth tv jap tengk kartoon..hahaha
than go to my room..no!!
ternmpkla yana hmwork yg bertimbun di ats mejaku yg belom terbuat..hahahahak...
no way i'm so lazy to doit...what shold i do cuti smpai 3days 1 habuk pon x buat lagi adoi..
so dengan azam yang datng tibe aq bersemngt nak buat 
yeah go2..
tengk addmath,math mode fuh lagi sakit pala la nak buat..


bersepah habeh...

okeyh x leyh wait lama2 nanti makin bnyk chayok yana!^0^


lets fight!

last x buat jugak hahaha..petng nie mesti ciap..harus!
okeyh..
that all doakn yana berjya finish all my homework this petng..hahaha

p/s;sorry bi bad cket ayt tungang langgang paham la noh..hahaha:P

xoxo

written by  budax gila pink!>-<


No comments:

Post a Comment